piątek, 26 lipca 2019

Jak marki wykorzystują social media?

To fascynujące, jak powszechne marki skłaniają ludzi do tak często tracą przytomność z końcowym celem, którego nie mają marki krajowe, nie zwracając zbytniej uwagi na ich wszechobecność fiskalną i rezonans narodowy. Na przykład powiedz komuś, że skłaniasz się w stronę Pepsi nad Coca-Colą, i może spojrzeć na ciebie angażując się, ale najwyraźniej nie uzna to za zniekształcenie postaci krytycznej. Powiedz południowemu Kalifornijczykowi, że skłaniasz się ku Pięciu Facetom nad In-N-Out - zasadniczo komunikując się tutaj z niesamowitą czystością - i obrażasz ich istnienie.

(Jako że ktoś, kto testował, oferuje tę rzeczywistość / koniec swojemu znaczącemu drugiemu, wychowanemu południowemu Kalifornijczykowi, rozumiem ten wyjątkowy wyjątek. Nasze obietnice zostały wypróbowane tego dnia).

Ten punkt został przeniesiony do domu w tym tygodniu przez decyzję pobliskiej sieci sklepów pociechy, aby połączyć się z nie jednym, ale dwoma zgromadzeniami NFL. Wawa, zapewniona przez Filadelfijczyków jako ich szczególna specjalność dzięki korzeniowi - stowarzyszenie jest południowo-wschodnim kręgosłupem Pensylwanii od ponad wieku, a główny sklep został otwarty w kraju Folsom w stanie Pensylwania w 1964 roku - a ponadto w świetle faktu, że Wawas są zdumiewający (z punktu widzenia tego reportera, który nie pochodzi z Filadelfii), popełnił ludzki błąd polegający na przekształceniu się w oficjalnego dostawcę hoagie na stadionie M&T Bank, siedzibie Baltimore Ravens.



„Wawa pragnie zjednoczyć się z Krukami, aby nawiązać dalsze kontakty z najlepszymi fanami w piłce nożnej i osiągać sukcesy, organizując wszystko w całym mieście Baltimore i przeszłości”, powiedział Adam Schall, urzędnik zajmujący się pozycjonowaniem sklepów w Wawa w Maryland w komunikacie prasowym.

Wawa przez ostatnie dziesięciolecia nie była czymś w Pensylwanii: stowarzyszenie twierdzi, że koordynuje działania z Krukami w świetle sposobu, w jaki zbliża się pięćdziesiąte obchody zasadniczego sklepu w Maryland. Niezależnie od tego, nie powstrzymało to fanów Philadelphia Eagles przed uściskiem dłoni w sieci za pomocą mediów do administrowania systemami online, do momentu, w którym zaczęli przekazywać hashtag #boycottwawa i obiecują spełnić potrzeby sklepu rozliczeniowego w Wawa rywal Sheetz.

Rzeczy spełniły się na tyle, że Wawa został zmuszony do wydania kolejnego komunikatu prasowego dla swojej odrzuconej bazy fanów w Filadelfii w czwartek.

„Do Philly - rozumiesz, że będziemy bardzo szanować naszych Philadelphia Eagles” - czytamy. „Jesteśmy usatysfakcjonowanym dodatkiem i oficjalnym Hoagiem of the Eagles, a my jesteśmy bardzo zaangażowani w to, gdzie dorastaliśmy, ożywiając nowe sklepy i stowarzyszenia. Dziękujemy za wszystko, co zrobiliście, aby być bryza pod naszymi skrzydłami za całkiem chwila!

„Do Baltimore - gdy zbliżamy się do zdumiewającego 50-letniego okresu służby, chętnie budujemy nasz dom i witamy Kruki z Baltimore na naszym spotkaniu w towarzystwie towarzystwa Maryland. sposoby nadchodzą bardzo szybko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz